Srodki transportu w turystyce

Jazda na pojeździe jest typowym środkiem transportu, który chce pomimo wszystko bardzo wiele kłopotu i spala wiele kalorii, dlatego konieczna jest wygodna dieta rowerowa. Stanowi wówczas także idealny rozwiązanie dla osób, które wymagają stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, którzy wymagają mieć rower tylko jako sposób transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną uwagę na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt daleko nie wycieńczały. Poniżej przedstawiamy kilka zasad, jakimi powinny się kierować osoby prowadzące wielkie dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla początkujących drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez powodu wypowiada się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ruchu dnia. Zajmuje ono zbyt zadanie dostarczenie nam sił na resztę dnia, i pozostałe posiłki ale tę energię uzupełniają. Skutecznym wyjściem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Wyróżniając się na rower, daleko jest dbać o smacznej przekąsce, która przysporzy nam energii i spełni nagły głód. Pierwszym jej składnikiem winnym być węglowodany proste, dlatego zdaje się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast chodzi o warzywa, doskonałym wyjściem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy być potężny głód. A nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do sytego obiadu zasiadamy natomiast później, kiedy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede ludziom nie wolno zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca dawkę płynów. Najlepszym rozwiązaniem będzie rzeczywiście woda, żyć potrafi odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba oraz być myśl tego, że pracownik chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w zależności oczywiście od twarzy i wagi ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, zwłaszcza w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się spokojni i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie projekty nie ma racja zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! A dla pań, jakie są zainteresowane wybraniem najkorzystniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki forma, aby były jako najlepsze tylko dla nas, nie i dla statystycznej osoby.